[title size=“2″]Správa sítí a IT[/title]
HOT Line, smluvní servis, outsourcing informačních technologií a systémová podpora, audit a informační bezpečnost
Správa sítě je určena každému, kdo spravuje síť s jedním nebo více servery, nebo větší množství samostatných PC, a je pro něj neefektivní zaměstnávat vlastní správce sítě a nákladně budovat IT oddělení.
Správa sítě zahrnuje komplexní servis hardwaru i softwaru IT sytému zákazníka.
[checklist icon=“star-empty“ iconcolor=“#ffffff“ circle=“no“]
- Systémová podpora – dohled nad síťovým operačním systémem, servery a klientskými stanicemi, správa síťových prvků, síťových periferií a komunikačních systémů
- Softwarová podpora – nastavení a optimalizace síťového operačního systému, instalace softwaru a jeho update, konfigurace aplikací, zálohování, zabezpečení dat a pravidelná aktualizace antivirové ochrany
- Vzdálená správa – okamžité řešení problémů bez nutnosti výjezdu technika, nezávislé na čase dojezdu
- Uživatelská podpora – preventivní péče zajišťovaná pravidelnými návštěvami technika v intervalu dohodnutém ve smlouvě
- Poradenská služba – konzultace problémů a návrhy řešení
- Help desk a Hotline – e-mailový a telefonický zákaznický servis
[/checklist]
Služba je detailně upravena smlouvou na dobu neurčitou a hradí se formou měsíčního paušálu. Výše paušálu je individuální, závisí na smluvených parametrech a je pro ni rozhodující:
[checklist icon=“star-empty“ iconcolor=“#ffffff“ circle=“no“]
- počet a typ serverů
- počet klientských stanic
- frekvence pravidelných návštěv
- rychlost reakce při servisním zásahu
[/checklist]